contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    הלבנת שיניים בחיפה

    חיוך הוא אחד מהמאפיינים הראשונים הנקלטים בין מבטים, הוא יכול להרגיע, להראות פני ידידות ובחלק לא קטן מהפעמים גם לחשוף שורה ארוכה של פגמים בשן ולרבות שיניים בעלות כתמים וצבע צהבהב. על כן בשנים האחרונות הלבנת שיניים בחיפה ובכל אזור אחר בארץ הפכו לטיפול כל כך פופולרי, המושך אליו מגוון רחב מהאוכלוסייה בישראל. אם זאת חשוב להכיר את ההבדלים שבין הטיפולים הקיימים כיום להלבנת שיניים, כאשר בכל אחד מאותם טיפולים קיימים כמובן יתרונות וחסרונות כאלו ואחרים. ובחיפוש אחר הלבנת שיניים מצוינת מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי, המתמחה בהלבנת שיניים, השתלות לכל סוגיהן, טיפולי שיניים לילדים ועוד מגוון פתרונות וטיפולי שיניים מתקדמים. חייגו 1-800-280-282

    הלבנת שיניים בחיפה – הסוגים והיתרונות

    כאשר אנו מחפשים אחר הלבנת שיניים בחיפה או בכל עיר אחרת בארץ, חשוב לזכור כי קיימים כיום כשלושה סוגים שונים של הליכים המבצעים הלבנת שיניים. הדרך הראשונה היא אולי "הפשוטה" מבין כל השיטות, והיא כמובן הלבנת שיניים סד הלבנה המולבש בשעות הלילה על השיניים. סד זה נעשה באמצעות מדידות והתאמה אישית ללסת המטופל, ובו קיימים גם מספר חומרים אשר אמונים על פעולת ההלבנה של השיניים. הליך שכזה נמשך בין שבועיים עד שלושה שבועות, כאשר זמן השימוש בסד בכל פעם מוגבל לכדי מספר שעות בלבד.

    שני הדרכים הנוספות הינן יותר טכנולוגיות כאשר הראשונה היא הלבנת שיניים באמצעות לייזר המתבצעת גם בעזרת חומר הלבנה בעל ריכוז גבוהה. הליך זה נמשך בן שעה בלבד ומבצע בעיקור הליך של חימום של השיניים והלבנה בעיקר, עם זאת הליך דומה נעשה באמצעות קרן אור כחולה (LED). פעולה זו מתבצעת בצורה דומה להליך הלבנה של קרן לייזר וגם היא נעזרת בחומר ריכוז לבן.

    הלבנת שיניים בחיפה - הסוגים והיתרונות

    הלבנת שיניים בצפון – סוגים שונים של טיפולים

    כאשר מדובר בחיפוש אחר הלבנת שיניים בצפון חשוב לדעת כי קיימים לכך שלושה סוגים שכיחים של טיפולים, כאשר שניהם מהם נעשים באמצעות התערובת יותר פרקטית ואילו הטיפול השני נעשה באמצעות טיפול ממושך וארוך. טיפולי ההלבנה השכיחים והטכנולוגיים הקיימים כיום אלו כמובן הלבנה באמצעות קרן לייזר או קרני LED (אור כחול), המאפשרים חימום של השיניים ובעזרת חומרי הלבנה שונים ובאחוזים שונים של ריכוז מתבצעת הלבנה יעילה ואפקטיבית של השיניים.

    טיפולים אלו יכולים להשתנות בין שילוב החומרים השונים, בין שילוב של קרני הלייזר ואור כחול והם אמורים להימשך בין שעה עד לכדי שעה וחצי. טיפול נוסף הנעשה בהתאמה אל הלסת של המטופל, הוא כמובן טיפול בסד המלא בחומרי הלבנה. הליך שכזה יתארך בין שלושה עד ארבעה שבועות ובסופו צבע השיניים אמור לחזור בצורה כמעט מלאה לחלוטין.

    מדוע זקוקים להלבנת שיניים?

    הרבה לפני החיפוש אחר הלבנת שיניים בחיפה קיימות סיבות אשר הביאו לכדי צבע זה של השיניים, כאשר סיבות אלו נעות בין שימוש שונה בכדורי מרשם ועד לשתייה ממותקת וכמובן עישון סיגריות.

    ועל מנת להבטיח הלבנת שיניים מעולה ואפקטיבית, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי. 1-800-280-282

    הלבנת שיניים בצפון - סוגים שונים של טיפולים

    שתף

    לייעוץ עם צוות המרפאה

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      פוסטים נוספים

      post-image
      טיפולי שיניים המתבצעים לאחר הרדמה מקומית

      בדרך כלל טיפולי שיניים מתבצעים לאחר הרדמה מקומית, מבוקרת, של הנקודה בה אנחנו רוצים לבצע...

      המשך קריאה >
      post-image
      מעוניינים לבצע השתלת שיניים באזור הצפון?

      שמעתם על השתלת שיניים בצפון ואתם לא בטוחים על מה מדובר? אתם רוצים לבצע השתלת...

      המשך קריאה >
      post-image
      השתלות שיניים בחיפה

      השתלות שיניים בחיפה ישראל נחשבת למעצמה בכל הקשור לטיפולי שיניים ולרבות להשתלות שיניים, כאשר בישראל מתקיימים...

      המשך קריאה >
      post-image
      יישור שיניים בצפון

      החיוך הוא אחד מהסממנים המזהים של רובנו, בין אם אנו ילדים קטנים ובין אם אנו...

      המשך קריאה >
      post-image
      עיצוב החיוך DSD

      טכנולוגיית עיצוב החיוך  – Design Smile Digital במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בהנהלת ד"ר פאדי ח'ורי משתמשים...

      המשך קריאה >

      הלבנת שיניים בצפון

      חיוך יפה יכול להשרות רוגע ואווירה נינוחה בין לא מעט מפגשים אישיים, אך בחלק מהמקרים הוא גם עלול לחשוף שיניים צהובות וכתמים שונים אשר הצטברו על השיניים לאורך השנים. כיום הלבנת שיניים בצפון וגם באזורי המרכז והדרום, הפכה לאחת הפעולות הדנטליות הנפוצות בישראל כאשר עוד ועוד ישראלים בוחרים להחזיר את הצבע הטבעי אל השיניים שלהם באמצעות מגוון דרכים שונות. את טיפולי הלבנת השיניים כיום מומלץ לעשות אצל רופאים המתמחה בכך, כל שכן המציעים גם מספר דרכים לבצע פעולה שכזו. על כן בהליכים כמו הלבנת שיניים, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי המציע הלבנת שיניים מעולה ועוד מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים. מוזמנים לחייג 1-800-280-282

      מה הן הסיבות להלבנת שיניים בקריות והצפון?

      הרבה לפני החיפוש אחר הלבנת שיניים בצפון ישנן מספר סיבות אשר עלולות להוביל לטיפול זה, כאשר הראשונה מבניהם היא כמובן שתייה מתוקה אשר עלולה "לכרסם" בשכבת האמיל ובעוד שכבות שונות בשן. סיבות נוספות נמנות בין עישון בתדירות גבוהה לבין שימוש בכדורי מרשם שונים, אשר עלולים ליצור כתמים שונים בשיניים. ובכדי להבטיח הלבנת שיניים מקצועית ומעולה, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי.