contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    יישור שיניים מהיר

    החל מגיל ילדות אנו מגיבים אל הבעות פנים שונות, בין אם מדובר בפרצופים עצובים ובין אם מדובר בפרצופים מחייכים המבשרים חיבור צחוק ושמחה בין אנשים. אך כאשר חיוכים אלו לא כל כך ישרים, הם עלולים להיחבא לא מעט זמן בין הלסתות, וכיום שלא כמו בעבר ניתן לבצע יישור שיניים מהיר בכל גיל ולכל לסת. כיום ישנם כמה שיטות המאפשרות יישור שיניים לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים בצורה מהירה שאינה דורשת הליך ארוך של גשר ושנים של טיפולים. על כן טיפולים שכאלו דורשים ניסיון בתחום וידיים מקצועיות, כמו אלו שניתן למצוא אצל דוקטור פאדי חו'רי המתמחה זה שנים רבות בטיפולי שיניים מורכבים הכוללים גם יישור שיניים מהיר. אנחנו מחכים לכם בטלפון 1-800-280-282

    יישור שיניים מהיר – מה הן השיטות?

    ישנם לא מעט דרכי טיפול על מנת להפוך את השיניים לישרות לחלוטין, אחד מהם נקרא "אקסלדנט" ונחשב לטכניקה די חדישה ואמור לחסוך בין שלושים עד לכדי עשרים אחוז ממשך זמן המסורתי של יישור שיניים מהיר. הליך זה מתבסס בין שיטה של רעידות יזומות בשיניים ולחיבור של גשר המותאם בהתאמה אישית לפיו של המטופל, אם זאת הליך זה נחשב לדי חדשני ולא כל רופא שיניים בעל התמחות ביישור זה.

    הליך נוסף של יישור שיניים מהיר מסתמך על פני "סמכים" שקופים המתקבעים על ידי ניתוח אשר אינו דורש עקירה או קידוחים ומצליח להשתלב בצורה נפלאה לאורך כל השיניים ללא שום בליטה נראית לעין. המכשיר נשאר בפה לאורך זמן הנע בין שניים עשר עד שמונה עשר שבועות.

    יישור שיניים מהיר - מה הן השיטות?

    יישור שיניים מהיר למבוגרים – מה צריך לדעת?

    כאשר מדובר בטיפול כמו יישור שיניים מהיר למבוגרים חשוב להכיר את מספר סוגי הטיפולים הקיימים, כאשר הראשון מבניהם ונחשב לטיפול עבור מקרים קלים במיוחד, הוא כמובן בדמות ציפויי שיניים. ציפויים אלו כיום מגיעים במספר יכולות ומתבססים על מגוון חומרים, כאשר מרבית החומרים יוכלו לבצע יישור של סטיות קלות וגם להעניק הגנה יעילה ואפקטיבית לשיניים שלנו. דרך נוספת ודי חדשנית כיום נקראת "אקסלדנט" והיא מתבססת על שיטות של רעידות יזומות, אשר עוזרות בהליך יישור השיניים וחוסכת זמן רב.

    מלבד שיטות אלו קיימות עוד 2 שיטות שאפשר לומר שהן די דומות, אך לאו דווקא מתאימות לכל סוגי יישור השיניים. השיטה הראשונה היא "אינוזליין" והיא נעזרת בסמכים שקופים ומצוינת עבור הזזה של מספר שיניים או שן אחת בנפרד. טיפול זה נחשב לדי מהיר אך טיפול מהיר עוד יותר המתאים לרווחים קטנים, היא שיטת "קליר אליינר" המתבססת גם היא על קשתיות שקופות ומצליחה לסגור רווחים קטנים ביעילות ובמהירות.

    טיפול בו לא מתפשרים

    כאשר מדובר בהליך כמו יישור שיניים מהיר חשוב לפנות אל רופא שיניים המתמחה בהליכים אלו, שכן רופאים שאינם מתמחים ביישור שיניים בצורה מהירה עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים בשן ובלסת המטופל. לצד זאת גם למטופל קיים נדבך של אחריות, שכן מומלץ לשמור על רמת היגיינה גבוהה ומינימום סיכונים בזמן ההליך.

    ובכדי למצוא רופא מוסמך, אמין ובעל ניסיון רב ביישור שניים מהיר מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי. 1-800-280-282

    יישור שיניים מהיר למבוגרים - מה צריך לדעת?

    שתף

    לייעוץ עם צוות המרפאה

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      פוסטים נוספים

      post-image
      אינויזליין

      יישור שיניים אינוזליין יישור שיניים זה כבר לא משהו שאנחנו לא רגילים לראות מסביב. רבים...

      המשך קריאה >
      post-image
      השתלת שיניים ממוחשבת

      תהליך השתלת שיניים ממוחשבת היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע לתוצאות שונות מאלו שהתרגלנו אליהן בעבר....

      המשך קריאה >
      post-image
      עיצוב שיניים

      תהליך עיצוב השיניים במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים חיוך מושלם זה לא מותרות, בעידן הנוכחי אתם ממש...

      המשך קריאה >
      post-image
      שתל זירקוניה

      שתל זירקוניה ללא מתכת שתל זירקוניה הפך פופולארי בעולם רפואת השיניים בשנים האחרונות. השתל מגיע בצבע...

      המשך קריאה >
      post-image
      טיפול שיניים בהרדמה מלאה

      ישנם לא מעט טיפולים מסורתיים ברפואה המערבית אשר עלולים להפחיד את מרבית המטופלים, כאשר טיפולי...

      המשך קריאה >

      יישור שיניים מהיר למבוגרים

      אין שני לרושם ראשוני וככל הנראה גם לחיוך של רובנו אין יכולת להיות משהו שהוא לא, בטח לא עם חיוך הדורש יישור של מספר שיניים ועלול לגרום לתחושת חוסר בטחון ללא מעט בעלי חיוך מעולה. על כן בשנים האחרונות הפופולריות של יישור שיניים מהיר למבוגרים, המתאפשר דרך מספר שיטות די מהירות שבכל אחת מהן כיום ניתן לקבל תוצאות דרך פרק זמן מאוד קצר. עם זאת חלק מהשיטות אינן מתאימות לכל מקרי יישור השיניים, ועל כן נדרשת התאמה מדויקת בין הטיפול אל המטופל. והתאמה שכזו ומנעד של טיפולים מתקדמים, ניתן לקבל דרך דוקטור פאדי חו'רי המציע מגוון טיפולי שיניים מתקדמים וכמובן טיפולים ליישור שיניים. חייגו 1-800-280-282

      שיטות נוספות

      כמו שציינו התאמת טיפול כמו יישור שיניים מהיר למבוגרים, לעיתים תאפשר רק סוגים שונים של טיפול עבור מספר מטופלים כאשר למקרים של יישור כירורגים יותר, קיימות עוד 2 שיטות המאפשרות יישור מהיר וקבוע. ובכדי לקבל את מיטב האפשרויות הקיימות כיום, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי