contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    השתלת שיניים ממוחשבת

    תהליך השתלת שיניים ממוחשבת

    היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע לתוצאות שונות מאלו שהתרגלנו אליהן בעבר. האמת היא כי אם הייתם שואלים את סבא וסבתא הם וודאי היו אומרים כי במקרה בו אדם איבד את השיניים שלו, לא ממש היה מה לעשות. אבל היום המציאות שונה לחלוטין. בזכות השתלת שיניים ממוחשבת אנחנו יכולים לערוך שיקום אמיתי לחלל הפה. במידה רבה, התהליכים הללו מאפשרים לנו לשנות את החיים של המטופל מהקצה אל הקצה. אם אתם רוצים לשמוע עוד על התהליך ועל החידושים בתחום, המאמר הזה מיועד עבורכם. אנחנו זמינים עבורכם 1-800-280-282

    מה הופך השתלת שיניים ממוחשבת ליוצאת דופן

    בואו נתחיל מהסבר קצר בנוגע להשתלות שיניים. מטופלים שונים עלולים לאבד את השיניים שלהם בנסיבות שונות. יש מי שסובלים מאובדן שיניים בעקבות מחלה. למשל, בעקבות עששת לא מטופלת. יש מי שסובלים מאובדן שיניים פשוט בעקבות פציעה או חבלה. במקרים כאלו, אנחנו צריכים להבין האם החבלה היא בשן בלבד או שמא, הפגיעה העמיקה עד השורש. שורש השן הוא חלק אותו אנחנו לא רואים בעיניים, אבל זה לא אומר כי הוא לא חשוב. הוא ממוקם בתוך החך והוא זה שמאפשר לשן להישאר במקומה, על אף משקלה הכבד. במידה ויש פגיעה בשורש, אנחנו צריכים להחדיר שתל דנטלי אשר יחליף את השורש הטבעי. השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת לנו לבצע את העבודה בצורה הרבה יותר מדויקת עם פחות חשש. באופן טבעי, בני אדם, גם מומחים בתחומם יכולים לעשות טעויות. אבל המחשב מאפשר לנו להגיע לתוצאות מדהימות תוך שאנחנו מקבלים השגחה צמודה ממחשב מתקדם אשר מעבד את הנתונים במיוחד עבורינו.

    אתם עדיין צריכים רופא שיניים מצויין

    אם אתם מחפשים רופא שיניים מצויין, אנחנו פה בשביל זה בדיוק. ד"ר פאדי ח'ורי הוא המנהל של המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים. לאורך שנות פעילותו, נחשף ד"ר ח'ורי לטכנולוגיות המתקדמות בעולם רפואת השיניים. השתלת שיניים ממוחשבת נחשבת לאחת הטכניקות החדשות והמורכבות בתחום. אם אתם מחפשים יחס אישי, מענה מקצועי ובעיקר, ידע אשר יביא לכם את התוצאות הטובות ביותר, אנחנו כאן בשביל זה בדיוק. צרו עימנו קשר כעת.

    שתלים דנטליים ממוחשבים

    שתלים דנטליים ממוחשבים

    השימוש בטכנולוגיה כמו שתלים דנטליים ממוחשבים משנה את עולם רפואת השיניים מקצה לקצה. באופן טבעי, השימוש בטכנולוגיה חדשה דורש לא מעט מיומנות וידע מקצועי. מזל שזה בדיוק מה שתקבלו אצלנו. במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים אנחנו מציעים לכם מענה מקצועי נטול פשרות. את המרכז מנהל ביד רמה ד"ר פאדי ח'ורי. מומחה בעל שם בהשתלות שיניים ובעיצוב החיוך. רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל הידע הדרוש לכם ממש עכשיו.

    מתי נבחר להניח שתלים דנטליים ממוחשבים

    כדי שהשיניים שלנו יצליחו להישאר במקומן לאורך זמן, הן מונחות על מה שאנחנו קוראים לו בשפה המקצועית: שורש השן. במקרים בהם השן נפגעת במידה כזו שהפגיעה חודרת עד לשורש השן, בסיטואציות בהן השן נופלת בעקבות חבלה או תאונה, אנחנו רוצים להבטיח כי שיקום הפה ייעשה באופן כזה שהשחזור של השיניים, השחזור הסינטטי, לא יזוז ממקומו. איך אנחנו מגיעים לתוצאה הזו? אנחנו פשוט מניחים שתלים דנטליים. כלומר, אנחנו עושים חתכים קטנים בחך, מחדירים שתלים אשר יחליפו את שורש השן ופותרים את הבעיה לחלוטין.

    הבעיה היא שתהליך מהסוג הזה הוא תהליך מורכב. אנחנו רוצים להבטיח כי במהלך הפרוצדורה לא נפגע באף עצב ולא נעשה שום פעולה אשר יכולה לפגוע במטופל חלילה. הבעיה היא כי גם אנשי מקצוע מיומנים, לא חפים מטעויות. אבל בזכות טכנולוגיה חדשה אנחנו יכולים להתגבר על המכשול הזה בצורה טובה יותר. שתלים דנטליים ממוחשבים פותרים את הבעיה הזו בדיוק. כלומר, אנחנו בוחרים להשתמש במחשבים רבי עוצמה כדי להחדיר את השתלים בצורה מסודרת ומדויקת. אחרי שערכנו את כל הבדיקות הדרושות ואחרי שנקטנו בכל הצעדים הנדרשים בשביל להבטיח את בריאותו של המטופל עד הסוף.

    עכשיו הזמן שלכם לתת בנו אמון

    אנחנו כאן כדי להפוך את החיים שלכם טובים יותר ולערוך שיקום לחלל הפה. אבל אנחנו צריכים לשמוע מכם בשביל שנוכל לצאת לדרך. לכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל מענה מקצועי. לפרטים ולשיחת ייעוץ ראשונית, אנחנו זמינים בטלפון 1-800-280-282 ודרך אתר האינטרנט שלנו.

    תהליך השתלת שיניים ממוחשבת

    שתף

    לייעוץ עם צוות המרפאה

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      פוסטים נוספים

      post-image
      אינויזליין

      יישור שיניים אינוזליין יישור שיניים זה כבר לא משהו שאנחנו לא רגילים לראות מסביב. רבים...

      המשך קריאה >
      post-image
      עיצוב שיניים

      תהליך עיצוב השיניים במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים חיוך מושלם זה לא מותרות, בעידן הנוכחי אתם ממש...

      המשך קריאה >
      post-image
      שתל זירקוניה

      שתל זירקוניה ללא מתכת שתל זירקוניה הפך פופולארי בעולם רפואת השיניים בשנים האחרונות. השתל מגיע בצבע...

      המשך קריאה >
      post-image
      יישור שיניים מהיר

      החל מגיל ילדות אנו מגיבים אל הבעות פנים שונות, בין אם מדובר בפרצופים עצובים ובין...

      המשך קריאה >
      post-image
      טיפול שיניים בהרדמה מלאה

      ישנם לא מעט טיפולים מסורתיים ברפואה המערבית אשר עלולים להפחיד את מרבית המטופלים, כאשר טיפולי...

      המשך קריאה >