contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    יישור שיניים בצפון

    החיוך הוא אחד מהסממנים המזהים של רובנו, בין אם אנו ילדים קטנים ובין אם אנו מבוגרים, החיוך שלנו אומר לא מעט ובעיקר מקרב ומעניק תחושת שייכות. אבל לא מעט אנשים חשים בושה בזמן שהם פורסים חיוך רחב אל עבר האהובים שלהם, שכן גם בגילאים מבוגרים וגם בגילאים צעירים ישנם לא מעט הסובלים משיניים לא ישרות הגורמות גם לירידה בתחושת הבטחון. כיום טיפולי של יישור שיניים בצפון בדרום ובמרכז, נחשב לבין הטיפולים הפופולריים ביותר וניתן למצוא מגוון של טיפולים שונים ליישור השיניים. על מנת לבצע התאמה מרבית בין הטיפול הרלוונטי אל השיניים שלכם, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי. 1-800-280-282

    יישור שיניים בצפון – סוגי טיפול קיימים

    לא מעט חוקרים ורופאים שונים עמלו בעשורים האחרונים, כיצד ניתן להחזיר חיוך ישר ללא התערבות כירורגית קשה מידי, ובכך הצליחו לא מעט רופאים וחברות שונות הצליחו לייצר מגוון של פתרונות. הראשון מבניהם הוא כמובן "אקסלדנט", המציע טיפול רעידות יזום הגורם לתזוזה מהירה יותר של השיניים וליכולת יישור בריאה. טיפול זה נחשב לדי מהיר כאשר בחלק מהמקרים הוא יכול לחסוך כמעל מחצית מזמן ההליך של יישור שיניים סטנדרטי. עם זאת טיפול זה היננו די חדש בישראל ולכן יש למצוא רופא המתמחה בסוג טיפול זה.

    טיפול נוסף הוא כמובן ה"קלייר אליינר" אשר מציע קשתיות שקופות ובאורך טיפול של בין שלושה עד ארבעה שבועות. טיפול זה נחשב לטיפול "לייט" והוא מתאים בעיקר עבור התערבויות מינימליות בין רווחי השן, אך אינו עונה על צורך ביישור שיניים רחב יותר.

    עוד סוגים ליישור שיניים בקריות ואזור הצפון

    מלב דזאת ניתן למצוא בחיפוש אחר יישור שיניים בצפון גם ציפויי שיניים, המאפשרים לרווחים ואפילו לשיניים שבורות. עם זאת שיטה זו מתאימה בעיקרה למקרים קלים במיוחד, לכן 2 שיטות חדשות יהיו יותר אפקטיביות למקרים מורכבים יותר. השיטה הראשונה היא  PAOO והשנייה היא FIBEROTOMY המבצעות הליך די פולשני ואינן מתאימות לכל מטופל.

    לכן בכדי לבחור את הטיפול הכי רלוונטי עבורכם, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי. 1-800-280-282

    יישור שיניים בקריות – הקלים והמותאמים

    החיפוש אחר יישור שיניים בקריות עלול להוביל כמו שציינו למנעד רחב של תוצאות חיפוש, כאשר חלקן יתאימו למרבית המטופלים וחלקם לא, ביניהם עלולים להיות מטופלים בעלי בעיות גנטיות, אנשים מבוגרים ועוד. כך למשל יישור שיניים בלייזר יכול להיות נהדר עבור מטופלים בני הגיל השלישי, שכן טיפול זה מאפשר פתרון יחסית מהיר במהלך יום אחד אך גם מציע יכולת לעצב מחדש את גובה קו החניכיים ואת המרווחים ביניהם.

    טיפול נוסף אשר נחשב לדי מהיר קל ואסתטי גם כן, הוא יישור שיניים באמצעות ציפוי המציע גם יכולת לכסות פגמים שונים בשן, החל מרווחים בלתי רצויים ועד לשברים שונים. בנוסף לזאת ציפוי השן מציע גם הגנה אפקטיבית על השיניים לאורך זמן, אך חשוב לזכור כי ציפויים אלו הינם זמניים.

    סוגים של יישור שיניים בחיפה

    הטיפול עבור יישור שיניים עבור לא מעט חידושים ותהפוכות בשנים האחרונות, כאשר חלק לא קטן מהמכשירים המתקדמים שקיימים כיום הפכו לכלי עזר גם עבור טיפולים של יישור שיניים וגם שיטות טיפול שונות הפכו לחלק גם כן להוות חלק מסל הכלים. על כן בחיפוש אחר יישור שיניים חיפה ניתן יהיה למצוא גם טיפול לייזר על מנת לקבל שיניים ישרות, עם זאת גם לטפל במגוון בעיות חניכיים אחרות אשר עלולות להיות מנת חלקם של מטופלים בני הגיל השלישי. טיפול בלייזר ליישור שיניים מתבצע ביום אחד והוא מעניק עוד יתרונות רבים כאשר הראשון מבניהם היא מהירות הטיפול. עם זאת יישורי שיניים באמצעות קשתות שקופות, הפך בשנים האחרונות לבין הטיפולי האפקטיביים והמשפיעים בשנים האחרונות. טיפולים אלו מתבצעים בעזרת סמכים, כאשר מבין השיטות השונות ניתן לטפל במספר שיניים במקביל או בשן אחת סוררת.

    יישור שיניים בקריות

    עולם רפואת השיניים הולך ומתפתח בשנים האחרונות, כאשר מספר הפתרונות הקיים לכל בעיה דנטלית הולך וגדל. אך גם עבור בעיות אסתטיות דנטליות כמו מקרים של יישור שיניים, ניתן כיום לבצע דרך מגוון פעולות ודרכים ועם זאת כאשר מחפשים אחר יישור שיניים בקריות או בתל אביב אנו נקבל כמות גדולה של סוגי טיפול. לכן הרבה לפני הבחירה ברופא המטפל או לחתום על הצעת מחיר מרופא השיניים המשפחתי, חשוב להכיר אילו סוגים של יישור שיניים קיימים כיום ומה הרלוונטיות של טיפולים אלו עבור כל מטופל. ועל מנת לבחור את יישור השיניים האפקטיבי ביותר עבורכם, מומלץ להגיע אל דוקטור פאדי חו'רי ולהנות ממגוון טיפולי שיניים מתקדמים הכוללים גם יישור שיניים.

    טיפולים נוספים

    כל מי שמחפש יישור שיניים בקריות או בכל מקום אחר, בטח חשוב על האפשרות להדבקת גשר בשיניים. כיום השיטה הזו יכולה להתבצע אחרת גם עבור מבוגרים, כאשר קיימים כיום טיפולים ליישור שיניים בעזרת סמכים הדבוקים אל גב השן. סמכים אלו בעלי מנגנון נעילה ועשויים מפורצלן או מתכת, ומעניקים יישור מהיר ואסתטי. ובעבור בחירת טיפולי שיניים די קריטיים, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי המציע טיפולי שיניים מהמקצועיים ביותר בתחום. צלצלו עוד היום 1-800-280-282

    יישור שיניים בקריות

    שתף

    לייעוץ עם צוות המרפאה

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      פוסטים נוספים

      post-image
      טיפולי שיניים המתבצעים לאחר הרדמה מקומית

      בדרך כלל טיפולי שיניים מתבצעים לאחר הרדמה מקומית, מבוקרת, של הנקודה בה אנחנו רוצים לבצע...

      המשך קריאה >
      post-image
      מעוניינים לבצע השתלת שיניים באזור הצפון?

      שמעתם על השתלת שיניים בצפון ואתם לא בטוחים על מה מדובר? אתם רוצים לבצע השתלת...

      המשך קריאה >
      post-image
      השתלות שיניים בחיפה

      השתלות שיניים בחיפה ישראל נחשבת למעצמה בכל הקשור לטיפולי שיניים ולרבות להשתלות שיניים, כאשר בישראל מתקיימים...

      המשך קריאה >
      post-image
      הלבנת שיניים בחיפה

      חיוך הוא אחד מהמאפיינים הראשונים הנקלטים בין מבטים, הוא יכול להרגיע, להראות פני ידידות ובחלק...

      המשך קריאה >
      post-image
      עיצוב החיוך DSD

      טכנולוגיית עיצוב החיוך  – Design Smile Digital במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בהנהלת ד"ר פאדי ח'ורי משתמשים...

      המשך קריאה >

      יישור שיניים חיפה

      אפשר לומר לא מעט דברים על חשיבות השיניים ועל הצורך לשמור על היגיינה גבוה שלהן, אך אי אפשר להתעלם מחשיבותו של חיוך יישר ונקי. כיום היכולת לשמור על חיוך יישר ונקי הרבה יותר גבוהה מאשר הייתה בעבר, כאשר בחיפוש אחר יישור שיניים חיפה ניתן יהיה למצוא מגוון עצום של טיפולים שונים המתאימים ללא מעט סוגים שונים באוכלוסייה. עם זאת בעבור בחירה של רופא מטפל במקרים שכאלו, מומלץ להכיר גם את סוגי הטיפול וכמובן לוודא כי רישיונו של הרופא בתוקף. לכן בבחירה של טיפולים כמו יישור שיניים, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי ולהנות מניסיון עשיר בטיפולי שיניים מתקדמים וגם ביישור שיניים. מוזמנים להתקשר 1-800-280-282

      טיפולים נוספים

      חיפוש אחר יישר שיניים חיפה או תל אביב יניב לא מעט תוצאות חיפוש, אך חשוב לזכור כי גם עבור מקרים מורכבים ביותר ישנם לא מעט סוגי טיפול אשר יצליחו לבצע יישור שיניים מעולה. טיפולים אלו נעים בין טיפולי רעידות לבין טיפולים הרבה יותר כירורגים המאפשרים ייצוב מהיר וקבוע יותר. לכן בכדי להתאים את סוג הטיפול הכי רלוונטי לשיניים שלכם, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי.