contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    הלבנת שיניים בלייזר

    חיוך שלם ובריא יכול להעניק מגוון רחב של תחושות, בעיקר תחושות מרגיעות ותחושת חיבור בין אנשים אך כאשר החיוך איננו שלם או לכל היותר מגלה כתמים צהבהבים, הוא מראה על בעיות אחרות אשר הובילו לכך. בעיות נובעות דרך מספר גורמים שונים, אשר יכולים להיות מנת חלקם של המטופלים בגיל קטנות ועד להרגלים לא כל כך בריאים שנצברו עם השנים. מוזמנים לחייג 1-800-280-282

    כך או כך הליך של הלבנת שיניים בלייזר הפך בשנים האחרונות לפופולרי ומאפשר פתרון הלבנה בצורה מהירה ואפקטיבית. ועל מנת להבטיח הלבנת שיניים מעולה בלייזר, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי אשר מציע הלבנת שיניים בצורה חדשנית ועוד מגוון טיפולים חדשניים אחרים.

    הלבנת שיניים בלייזר – הסיבות לטיפול

    ככל הנראה כי מרבית מטופלי השיניים יעדיפו לבצע "דחייה" לטיפולים שונים ככל הניתן, בין אם מדובר בתרופות סבתא ובין אם מדובר בפתרונות זמניים אותם ניתן לרכוש בבתי המרקחת השונים. אך עבור מטופלים הזקוקים להלבנת שיניים, ישנן כמה סיבות עיקריות להגיע אל טיפולים שכאלו. הראשון מבניהם וככל הנראה היידוע לכולם, הוא שימוש מרובה בסיגריות וחומרי טבק למיניהם אשר בזמן השימוש מבצעים "שריפה" באזור החניכיים והשיניים וגורמים לדהייה של צבע השיניים וגם לפגיעה בחניכיים לאורך זמן.

    שנית כל שימושים בתרופות שונות תחת מרשם, בין אם בגיל קטן או מבוגר עלולים להוביל לכדי שינוי בצבע השיניים. צבע זה יכול היות בגוון צהבהב ועיקש, כאשר אליו מצטרפים הרגלים שונים כמו שתיית שתייה מתוקה בצורה מרובה או לחילופין שתייה מרובה של קפה.

    הלבנת שיניים בלייזר - הסיבות לטיפול

    הלבנה בלייזר – סוגים וטיפולים אחרים

    כאשר מדובר בטיפולים של הלבנת שיניים אי אפשר להתעלם משורת הטיפולים המוצעים כיום, אחד מהם והנחשב לדי "ותיק" הוא כמובן סד להלבנה. בסד זה נעשה שימוש בין שלושה עד ארבעה שבועות כאשר החומרים הקיימים בו נחשבים למרוכזים במיוחד ואמורים לעזור בהליך ההלבנה של השן, עם זאת הליך זה לא מחזיק לאורך זמן ולא עובד בצורה אפקטיבית עבור כל המטופלים. אך בשנים האחרונות תקרת ה"סד" נפרצה על ידי טיפולים טכנולוגיים מתקדמים יותר כדוגמת הלבנה בלייזר והלבנה בעזרת אור כחול (LED).

    טיפולים אלו מתאפשרים לאורך טיפול הנגע בין שעה עד לשעה וחצי, כאשר גם הלבנה בלייזר וגם הלבנה באור כחול, נעזרים בחומרי הלבנה שונים ובנוסף גם חומרי הגנה בכדי לשמור על החניכיים לאורך כל הטיפול. חומרי ההלבנה ברובם מכילים ריכוז צבע הלבנה הנע בין עשרים אחוזים ועד לכדי שלושים וחמישה אחוזים כאשר צבע השיניים מצליח לחזור לאחר מספר ספור של טיפולים.

    הלבנת שיניים בלייזר – כיצד?

    טיפול של הלבנת שיניים בלייזר אורך בין שעה עד לשעה וחצי, כאשר בראשיתו נמרחת שכבת הגנה על החניכיים של המטופל המאפשרת הגנה אפקטיבית עליהן בזמן הטיפול ולאחר מכן נמרח חומר הלבנה בריכוזים שונים. טיפול של הלבנת שיניים בלייזר, עלול להתארך עד למספר טיפולים ונע בין ארבעה עד שמונה טיפולים כאשר צבע השן אמור להישמר בין חמש עד עשר שנים.

    ובעבור טיפולים כמו הלבנת שיניים בלייזר מומלץ לפנות אל המומחים בדבר כמו דוקטור פאדי חו'רי. 1-800-280-282

    הלבנת שיניים בלייזר - כיצד?

    הלבנת שיניים בלייזר טיפול

    תהליך הלבנת שיניים לייזר הוא לא תהליך יוצא דופן. בשנים האחרונות עוד ועוד מטופלים מבקשים להפוך את החיוך שלהם בלתי נשכח. רבים רוצים להרגיש ביטחון במראה החיצוני שלהם. בזכות הידע והכלים הטכנולוגים בהם אנחנו מחזיקים היום, הרבה יותר קל להגיע לתוצאות הללו. הלבנת שיניים לייזר היא תהליך לא מורכב במיוחד. אבל כזה הדורש מיומנות וידע מקצועי. אנחנו, במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בצפון, נשמח לעזור לכם. את המרכז מנהל ד"ר פאדי ח'ורי. רופא שיניים מקצועי, אשר למד את רזי המקצוע בארץ ובחו"ל. אם אתם רוצים לשמוע עוד על התהליך ואם אתם רוצים ליהנות מחיוך מושלם, פה תמצאו תשובה לכל השאלות שלכם.

    מה זו הלבנת שיניים לייזר?

    אז כאן מגיע המקום להשתמש במונח המדויק. כלומר, אמנם רבים בוחרים לקרוא לתהליך הלבנת שיניים לייזר. אבל האמת היא כי אנחנו לא מדברים על תהליך באמצעותו אנחנו מלבינים את השיניים. אלא, מטרת התהליך היא להבהיר את השיניים. אנחנו מורחים חומר פעיל על השן ונעזרים בקרן לייזר כדי לזרז את תהליך ההבהרה של השן. כך, אנחנו מגיעים לפיגמנט המקורי, לאופן בו השן הייתה עוד לפני שהצהיבה. חשוב לציין כי קיימות לא מעט סיבות לשינויים בצבע השן. אבל הכל נוכל לתקן ברגע שנבצע את הטיפול בצורה מקצועית ונכונה.

    מה חשוב לדעת על הטיפול של הלבנת השיניים

    קודם כל אנחנו מדגישים כי טרם ביצוע הטיפול יש לבצע אבחנה מדויקת של מצב השיניים. אם יש חורים בשיניים למשל, סדקים וכיוצא באלו, הטיפול עצמו יעורר רגישות וכאבים בשיניים. בנוסף, אנחנו חייבים לערוך תיאום ציפיות מלא לפני הטיפול עצמו. אם לא נעשה זאת, אנחנו עלולים להגיע לתוצאה לא רצויה וכל התהליך יסתיים אחרת מהרצוי. עוד נקודה למחשבה, חשוב להישמע להוראות הרופא המטפל. הרי אתם לא במקרה בחרתם לקיים הלבנת שיניים לייזר. אם אתם רוצים לשמור על התוצאות לאורך זמן, חשוב להקשיב לאיש המקצוע ולמלא אחר ההוראות במדויק.

    אנחנו כאן כדי לעזור לכם

    אם יש לכם שאלות ואם אתם רוצים לקבל הכוונה מקצועית, נשמח לסייע. לפרטים ולייעוץ ראשוני ללא עלות, צרו עימנו קשר. 1-800-280-282

    הלבנת שיניים בלייזר טיפול

    שתף

    לייעוץ עם צוות המרפאה

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      הלבנה בלייזר

      כיום בישראל ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים המציעים הלבנת שיניים, כאשר בין טיפולים אלו ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים הנעשים או בצורה ביתית ופשוטה או בצורה מתקדמת ובטוחה. בין השיטות השונות ניתן למנות גם הלבנה בלייזר, המוצעת כמו הלבנה באור כחול ומאפשרת יעילות הלבנה לאורך זמן. עם זאת חשוב להכיר את ההבדלים השונים שבין הטיפולים, את הכדאיות וגם כיצד מתבצעים הליכים שכאלו. לכן בעבור חיפוש טיפולי הלבנה בלייזר, מומלץ למצוא רופא מומחה לטיפולים שכאלו אשר יוכל להעניק טיפול מקצועי ומנוסה וללא חשש מפציעות. על כן אחת ההמלצות יהיה לא אחר מאשר דוקטור פאדי חו'רי המציע טיפולי הלבנה בלייזר ברמה גבוהה. חייגו 1-800-280-282

      שילובים וטיפולים נוספים להלבנה

      טיפולי הלבנה בלייזר קיימים נעשים לעיתים או כחלק מתהליך ארוך או כהליך עצמו, כאשר ניתן לשלב הלבנה ביתית בעזרת סד מותאם. עם זאת חשוב לזכור כי לפני טיפולים שכאלו מומלץ לבצע ניקוי אבנית לשיניים. ועל מנת לקבל הליך רפואי מצוין של הלבנת שיניים, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי.

      הלבנת שיניים לייזר

      כיום קיימים מגוון רחב של תכשירים ואמצעים שונים להלבנת שיניים בצורה מהירה וקלה, כאשר מקרים של הלבנת שיניים עלולים לנבוע ממספר גורמים שונים העלולים לצבוע את שיניים לבנות ומבריקות בצבעים כהים ולהוסיף כתמים שונים. על כן הלבנת שיניים לייזר או באמצעות מכשירים אחרים, הפכו לבין הדרכים הפופולריות להלבנת שיניים אשר מכיל בתוכו מגוון רחב של יתרונות בעת השימוש ומעל לכל גם יכולת מעולה של הלבנה הנמשכת לאורך זמן. עם זאת בבחירה ברופא שיניים עבור טיפולים שכאלו, מומלץ לבחור ברופא בעל התמחות וניסיון בתחום כמו דוקטור פאדי חו'רי ולהבטיח הלבנת שיניים מצוינת באמצעים מתקדמים ומעולים ללא תופעות לוואי שונות.

      אופן הליך הטיפול

      כאשר מדובר בהליך כמו הלבנת שיניים לייזר חשוב לדעת כי הליך שכזה עלול להתפרס על פני כמה טיפולים, כאשר ההליך יכול לנוע עד חמישה טיפולים או יותר. בנוסף חשוב לדעת כי הליכים אלו מציעים הבהרה של עד שמונה דרגות. על כן מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי המתמחה בהלבנת שיניים בלייזר

      הלבנת שיניים לייזר – הנחיות וסיבות הטיפול

      הלבנת שיניים לייזר הינה מבין הדרכים הפופולריות כיום להלבין את השיניים בצורה יעילה, אך כאמור הסיבות לכך עלולות לנבוע החל משימוש בתרופות מרשם שונות בגיל מאוד צעיר ועד לכדי הרגלים לא ממש בריאים כמו עישון ושתייה מרובה של קפה. שימושים אלו וסיבות נוספות עלולים להוות חלק מהליך של הכתמת השיניים, כאשר שימוש במוצרי הטבק נחשב לבין הסיבות המובילות להכתמה של השיניים ולעוד מספר רחב של פגעים שונים.

      עם לפני טיפול של הלבנת שיניים בלייזר חשוב לדעת כי ישנם כמה הנחיות, הראשונה בניהם היא כמובן הצורך להפסקת עישון. שכן עישון במהלך טיפולי לייזר להלבנת השיניים עלול להכתים את השיניים ובטווח קצר מזמן הטיפול עלול אפילו להחמיר את מידת הכתמים בשן. לצד כל אלו חשוב לדעת כי טיפול הלבנה בלייזר אינו מומלץ לסובלים ממחלות חניכיים מתקדמות, למטופלים בעלי אנטומיה לא תיקנה על פני משטח האמייל וכמובן גם עבור מטופלים אשר אינם מקפידים על היגיינת הפה.