contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    !המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים הכל במקום אחד

    הטיפולים שלנו

    לייעוץ עם הצוות הרפואי מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      אודות המרפאה

      המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בניהולו של ד"ר פאדי ח'ורי הוא חדשני ובעל ניסיון עשיר בתחום הדנטלי באזור הצפון. המרפאה שמה לה כיעד עליון להמשיך להתקדם ולשפר באופן מתמיד את הידע המקצועי והטכנולוגי, על מנת להציע למטופליה מגוון טיפולי שיניים מתקדמים וחדישים תחת קורת גג אחת, תוך הקפדה על רמה גבוהה של מקצועיות, בטיחות, איכות ושירות.

      במרכזו של ד"ר ח'ורי מוצעים כלל טיפולי השיניים הקיימים, עם התאמה אישית מלאה ובשימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר הזמינות כיום בשוק, לצד חדשנות בלתי פוסקת. המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בניהולו של ד"ר פאדי ח'ורי מתמחה בטיפולי השתלות שיניים במהלך יום אחד, טיפולים אסתטיים שונים בשיניים, ניתוחים דנטליים, טיפולי אורתודונטיים, טיפולי שורש, כיסויי שיניים ומגוון רחב של טיפולים נוספים.

      benefit-icon
      טכנולוגיה ומכשור מתקדם
      benefit-icon
      צוות מקצועי
      benefit-icon
      שירות אדיב ויחס אישי
      benefit-icon
      מגוון טיפולים
      benefit-icon
      חומרים איכותיים

      מקרים נבחרים

      לקוחות ממליצים

      close-review
      פריינטה יוסי

      נכנסתי למרפאה של ד"ר פאדי ח'ורי עם חיוך גדול ויצאתי עם חיוך ענק!

      +

      נכנסתי למרפאה של ד"ר פאדי ח'ורי עם חיוך גדול ויצאתי עם חיוך ענק!

      author-of-review
      close-review
      בתודה נ.ב

      במרפאתו של ד"ר פאדי ח'ורי, הטיפול הוא מסור, מקצועי ובסטנדרטים גבוהים ביותר. צוות המרפאה מציע יחס חם ואדיב, ודמותו של ד"ר ח'ורי משרה אוירה נעימה ומרגיעה. גם טיפולים מורכבים ומאתגרים...

      +

      במרפאתו של ד"ר פאדי ח'ורי, הטיפול הוא מסור, מקצועי ובסטנדרטים גבוהים ביותר. צוות המרפאה מציע יחס חם ואדיב, ודמותו של ד"ר ח'ורי משרה אוירה נעימה ומרגיעה. גם טיפולים מורכבים ומאתגרים מתבצעים בצורה חלקה וללא סבל מיותר למטופל, תוך דאגה רבה לנוחותו ורווחתו לאורך כל התהליך. על כן, אני ממליצה בחום לכל מי שזקוק לטיפולי שיניים מקצועיים לפנות למרפאתו המצוינת של ד"ר ח'ורי.

      author-of-review
      close-review
      אהוד בן נעים

      נכנסתי למרפאתו של ד"ר פאדי ח'ורי על מנת לעבור טיפול השתלות שיניים מסוג ALL ON 4. מראש הובהרו לי האתגרים הצפויים בתהליך השיקום והריפוי לאחר הניתוח, אולם להפתעתי תקופת ההחלמה...

      +

      נכנסתי למרפאתו של ד"ר פאדי ח'ורי על מנת לעבור טיפול השתלות שיניים מסוג ALL ON 4. מראש הובהרו לי האתגרים הצפויים בתהליך השיקום והריפוי לאחר הניתוח, אולם להפתעתי תקופת ההחלמה הייתה קלה וזריזה באופן משמעותי. לאחר הניתוח חשתי הרגשה מצוינת, כאשר הפה נראה בריא ואסתטי. מתוך התרשמות עמוקה מהטיפול המקצועי והתוצאות המרשימות, אני ממליץ בחום על שירותיו של ד"ר ח'ורי לכל חבריי, ידידיי ובני משפחתי הזקוקים לטיפולי שיניים מתקדמים.

      author-of-review
      close-review
      אזולאי מוריס

      ד"ר ח'ורי היקר, אבקש להביע את הערכתי העמוקה על הטיפול המסור והמקצועי שקיבלתי מידיך. לאחר עריכת כל הבדיקות הנדרשות, הומלץ לי לעבור טיפול השתלות שיניים מתקדם בשיטת ALL ON 4....

      +

      ד"ר ח'ורי היקר, אבקש להביע את הערכתי העמוקה על הטיפול המסור והמקצועי שקיבלתי מידיך. לאחר עריכת כל הבדיקות הנדרשות, הומלץ לי לעבור טיפול השתלות שיניים מתקדם בשיטת ALL ON 4. בתחילה חשתי חששות וספקות לגבי התוצאות הצפויות, אולם לאחר שטופלתי בשיטה זו, לראשונה יכולתי לחייך באופן חופשי ושמח. יש לי סיפוק רב מהתוצאות המרשימות שהושגו. הודות לגישתך המקצועית והרגועה, נטעת בי ביטחון מלא בתהליך הטיפולי. עבור כך, אני רוחש תודה כנה מעומק ליבי.

      author-of-review
      close-review
      בן-עמי דוד

      אני שבע רצון רב מהעבודה המקצועית שבוצעה עבורי בתחום השתלות השיניים. הניתוחים התבצעו ללא כאבים משמעותיים, ויכולתי לשוב ולתפקד כרגיל בצורה מיידית לאחר הטיפול. ברצוני להביע את תודתי העמוקה על...

      +

      אני שבע רצון רב מהעבודה המקצועית שבוצעה עבורי בתחום השתלות השיניים. הניתוחים התבצעו ללא כאבים משמעותיים, ויכולתי לשוב ולתפקד כרגיל בצורה מיידית לאחר הטיפול. ברצוני להביע את תודתי העמוקה על השירות המצוין שקיבלתי.

      author-of-review
      לייעוץ עם צוות המרפאה מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

        הבלוג שלנו

        post-image
        כתר זרקוניה

        כתר זירקוניה – התכונות והיתרונות כתר דנטלי הוא חלק חשוב ובעל תפקיד מהותי בטיפולי שיקום הפה....

        המשך קריאה >
        post-image
        כתר Emax

        כתר Emax ויתרונותיו על פני כתרים אחרים לצד כתרים דנטליים אחרים, במרפאת ד"ר פאדי ח’ורי תוכלו...

        המשך קריאה >
        post-image
        שיניים ביום אחד

        עד לפני שנים לא רבות, טיפולי השתלות שיניים היוו תהליך ארוך אשר התפרש במקרים רבים...

        המשך קריאה >
        post-image
        הבהרת (הלבנת) שיניים

        מהי הבהרת שיניים? הבהרת שיניים או הלבנת שיניים היא עדיין אחת הדרכים החסכוניות ביורת כלכלית להגביר...

        המשך קריאה >
        post-image
        השתלות שיניים בחיפה

        השתלות שיניים בחיפה ישראל נחשבת למעצמה בכל הקשור לטיפולי שיניים ולרבות להשתלות שיניים, כאשר בישראל מתקיימים...

        המשך קריאה >
        post-image
        השתלות שיניים בצפון

        פה מלא, שלם ואסתטי נמצא בהישג ידכם – השתלות שיניים במרפאת ד"ר פאדי ח’ורי. בין אם...

        המשך קריאה >

        רופא שיניים בצפון

        מחפשים רופא שיניים בצפון? מחפשים טיפול רפואי אשר לא רק ידאג לבריאות השיניים אלא יהפוך את חווית הטיפול כולה נעימה יותר מכפי שזכרתם אותה בעבר? אנחנו כאן כדי להציע לכם את זה בדיוק. ד"ר פאדי ח'ורי הוא רופא שיניים בצפון מומחה בתחום אסתטיקה והשתלות שיניים. במהלך לימודיו ספג ח'ורי ידע מקצועי בארץ ובחו"ל והוא ישמח לעמוד לצידכם במידת הצורך. במאמר הבא נסביר מה יכול רופא שיניים בצפון לעשות. למה המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים הפך מוביל בתחומו ונעביר אליכם עוד מידע חשוב אשר יעזור לכם לקבל את כל ההחלטות הנכונות. רוצים לשמוע עוד? המאמר הזה מיועד עבורכם בדיוק.

        מה התפקיד של רופא שיניים בצפון

        אז באמת היום אנחנו מחפשים רופא שיניים בצפון לא רק כדי לפתור בעיות אצלנו בשיניים. אלא, אנחנו מחפשים רופא שיניים בצפון בין היתר, כדי ליהנות משורה של טיפולים משלימים אשר יהפכו את החיים שלנו טובים יותר ברגע אחד. מה זאת אומרת? אם בעבר מי שנולדו עם שיניים לא אסתטיות, סבלו מנשירה של שיניים ועוד, לא היו יכולים לעשות דבר בנוגע לכך, היום המציאות שונה לחלוטין.

        איך בוחרים מרפאת שיניים בצפון?

        זה לא סוד כי הטכנולוגיה נכנסת לכל תחום בחיינו. בדיוק בגלל זה אנחנו יכולים לקבל מטיפול השיניים שלנו יותר. בין אם אתם מעוניינים ליהנות מציפוי חרסינה או אם אתם רוצים להניח שתלים דנטלים ביום אחד, כל זה אפשרי. כאשר אתם בוחרים בתבונה רופא שיניים בצפון אתם כמובן מפקידים עת הבריאות שלכם בידיים של מי שאמור לספק לכם פתרון. באופן טבעי, כמו בכל תחום, ישנם אנשי מקצוע טובים יותר ופחות. אם אתם רוצים ליהנות מטיפול מצויין ללא פשרות, כדאי לכם לבחור במי שאתם יכולים לסמוך עליו כי ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

        מרפאת שיניים בצפון

        האמת היא כי זה לא מספיק רק לדבר על הדברים דרך מסך המחשב. כדי שנוכל לצאת לדרך, אנחנו צריכים אתכם. עכשיו הזמן שלכם לדאוג לבריאות השיניים שלכם וליצור איתנו קשר בהקדם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.