contact-us

לייעוץ עם צוות המרפאה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    טיפול שיניים בהרדמה מלאה

    ישנם לא מעט טיפולים מסורתיים ברפואה המערבית אשר עלולים להפחיד את מרבית המטופלים, כאשר טיפולי השיניים הינם בין הטיפולי הכי "מפחידים" עבור לא מעט אנשים מהאוכלוסייה הרחבה. עבור הפחד זה הומצאו מגוון רחב של אמצעים, החל מטיפול והרדמה באמצעות גז צחוק ועד לכדי טיפול שיניים בהרדמה מלאה. באשר להרדמה מלאה הינה נחשבת להליך טיפול מסורתי המתלווה בעיקר אל ניתוחים כירורגים שונים ומורכבים, אך היתרונות של טיפולי שיניים באמצעות הרדמה מלאה עולים בשנים האחרונות על מנעד הפתרון הקיים. ועל מנת להבטיח טיפולי שיניים באמצעות הרדמה מלאה, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי המתמחה בסוגים שונים של השתלות שיניים, הלבנת שיניים וכמובן גם טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לחלוטין. צלצלו 1-800-280-282

    רופא שיניים בהרדמה מלאה

    טיפול שיניים בהרדמה מלאה – יתרונות

    לא מעט טיפולי שיניים עלולים להגיע לכדי מצבים מאוד כירורגים ופולשניים, חלק מהם עלולים לכלול מספר עקירות ביום אחד, חלק מהם עלולים לכלול החדרה של עצם שן חסרה ועוד. על כן טיפול שיניים בהרדמה מלאה יכול להיות יעיל גם עבור הצוות הרפואי וגם עבור המטופל, כאשר מטופלים אשר אינם מצליחים להישאר רגועים בזמן הטיפול או לחילופין בעלי רפלקס הקאה מפותח עלולים להיעזר בסוג של טיפול זה.

    עם זאת טיפולים שכאלו יכולים להיות רלוונטיים ויעילים גם עבור מטופלים שאינם משתפים פעולה עם ההליך הרפואי, בין אם בשל תחלואה נפשית ובין אם בשל חרדה להליך. לצד מטופלים אלו ישנם גם מטופלים קטנים המפחדים מרעש המכשירים וצבעם המבריק, ולכן גם כאשר ילדים אינם מוכנים לשתף פעולה בצורה קיצונית ישנה אפשרות לבצע טיפול שיניים בהרדמה.

    רופא שיניים בהרדמה כללית או בגז צחוק?

    את החרדה מכליו של רופא השיניים אי אפשר להסתיר, במיוחד שלא בגיל צעיר וחוסר ניסיון עם כיסא הטיפולים שהבהיל את רובנו בעודנו ילדים. אך בשנים האחרונות צצים עוד ועוד פתרונות מעולים בידי רופאי השיניים, אשר מצליחים לרתק אל הכיסא גם את המטופלים ה"קשים" ביותר שיש. עם זאת חשוב לזכור כמו שציינו מעל כי שימוש של רופא שיניים בהרדמה כללית, הינו חלק מסל פתרונות עבור הסובלים מחרדה בעת טיפול השיניים כאשר אחד מאותן פתרונות הוא כמובן גז צחוק.

    גז הצחוק הנקרא גם Nitrous oxide נחשב לבטיחותי מאוד ויעיל מאוד בקרב ילדים עם טראומה ומעולה על מנת להוריד חרדת המטופל. אך לצד טיפול זה הליך של הרדמה מלאה יוכל להתאפשר בטווח של עשר דקות מזמן קבלת חומר ההרדמה והוא יכלול במרית המקרים גם משככי כאבים שונים, ויכולת לצלוח את הטיפול בצורה יעילה ומהירה.

    הבדלים בהרדמה

    חשוב לזכור כי טיפול שיניים בהרדמה מלאה ישתנה מאדם לאדם, כאשר ישנם רופאים המבצעים שימוש בחומרי הרדמה "קלאסים" אך בעיקר לפציינטים מבוגרים. כאשר מדובר בנערים וילדים כמות החומר תהיה נמוכה יותר, כל שכן היא תוכל להעניק "אובן הכרה" מלא עבור המטופל ובצורה זאת גם לא להרגיש דבר בהליך הטיפול.

    ובעבור טיפולים חשובים כמו אלו, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי ולהנות מטיפולי שיניים מקצועיים 1-800-280-282

    רופא שיניים בהרדמה כללית או בגז צחוק?

    טיפולי שיניים בהרדמה

    לעבור טיפול שיניים זה לא פשוט. בייחוד אם אתם שייכים לקבוצה של מי שרואים בטיפול מהסוג הזה דבר קצת מאיים ומפחיד אפילו. אבל היום קיימות טכניקות אשר יכולות לעזור לכם לעבור את התהליך הרבה יותר קל ממה שאתם מדמיינים. רופא שיניים בהרדמה מלאה יבטיח להכניס אתכם לתרדמת עמוקה במידת הצורך. תרדמת במהלכה אנחנו מרדימים חלקים במוח בהם פועלים רפלקסים חיוניים. זאת באופן מבוקר כדי להבטיח את הצלחת הטיפול. אנחנו לא תמיד נזמין רופא שיניים בהרדמה מלאה, שכן לא מדובר על טכניקה שכיחה בתחום. אבל לפעמים אין ברירה אחרת. על כך ועוד תשמעו במאמר הבא.

    מה עושה רופא שיניים בהרדמה מלאה

    קודם כל אנחנו רוצים לציין את המקרים בהם נשתמש באופציה הזו כדי ללוות את התהליך הטיפולי, אנחנו נבחר להזמין רופא שיניים בהרדמה מלאה במקרים הללו:

    1. אם יש מגבלה אשר מונעת מאיתנו לבצע הרדמה מקומית.
    2. אם המטופל נמצא בחרדה קשה ולא מצאנו אופציה אחרת מלבד הרדמה כללית.
    3. אם השימוש בטכניקה הזו יקצר את משך הטיפול.
    4. אם מדובר על טיפול ארוך ואנחנו רוצים להקל על המטופל עד כמה שניתן.
    5. כאשר המטופל סובל מקשיים בתקשורת או מירידה מנטלית ולמעשה לא יכול לתקשר במהלך הטיפול ואנחנו לא יכולים ליצור איתנו יחסים של אמון כך שיצליח לשתף פעולה.

    בכל אופן, כדי שנוכל להזמין רופא שיניים בהרדמה מלאה, אנחנו צריכים לקחת את כל הנתונים ולהתייחס אליהם במלוא הרצינות. כיוון שמדובר על טכניקה מורכבת, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות כאן טעויות. לכן, לפני הטיפול עצמו אנחנו עורכים אבחון של המטופל ומקבלים החלטות אשר ילוו אותנו לאורך הטיפול עצמו כדי שהמטופל ירגיש טוב יותר אחריו.

    אנחנו כאן כדי לעזור לכם להרגיש טוב יותר

    המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים בהובלת ד"ר פאדי ח'ורי מעניק מענה למטופלים מכל רחבי הארץ. אנחנו שמחים ללוות את המטופלים שלנו בכל יום מחדש כדי לעזור להם להרגיש קצת יותר טוב. לשיחת ייעוץ ראשונה ללא עלות דברו איתנו עוד היום 1-800-280-282

    טיפולי שיניים בהרדמה

    שתף

    לייעוץ עם צוות המרפאה

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      פוסטים נוספים

      post-image
      אינויזליין

      יישור שיניים אינוזליין יישור שיניים זה כבר לא משהו שאנחנו לא רגילים לראות מסביב. רבים...

      המשך קריאה >
      post-image
      השתלת שיניים ממוחשבת

      תהליך השתלת שיניים ממוחשבת היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע לתוצאות שונות מאלו שהתרגלנו אליהן בעבר....

      המשך קריאה >
      post-image
      עיצוב שיניים

      תהליך עיצוב השיניים במרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים חיוך מושלם זה לא מותרות, בעידן הנוכחי אתם ממש...

      המשך קריאה >
      post-image
      שתל זירקוניה

      שתל זירקוניה ללא מתכת שתל זירקוניה הפך פופולארי בעולם רפואת השיניים בשנים האחרונות. השתל מגיע בצבע...

      המשך קריאה >
      post-image
      יישור שיניים מהיר

      החל מגיל ילדות אנו מגיבים אל הבעות פנים שונות, בין אם מדובר בפרצופים עצובים ובין...

      המשך קריאה >

      רופא שיניים בהרדמה מלאה

      כיום הרפואה המערבית מציעה מגוון רחב של טיפולים, כאשר חלק לא קטן מהם עלול להיות מבהיל עבור לא מעט אנשים באוכלוסייה, בין אם מדובר באנשים בעלי מוגבלויות ובין אם מדובר באנשים חרדים במיוחד. כך או כך השימוש כיום של רופא שיניים בהרדמה מלאה הפך להיות לא רק פופולרי, אלא גם בטוח ויעיל עבור אותם מטופלים אבל לא רק. עם זאת חשוב לדעת כי הרדמה כללית היא כלי מבין מספר כלים הקיימים בסל הכלים של הרופא, על מנת להפוך את הטיפול להרבה יותר שלוו ורגוע. לכן על מנת להנות ממגוון כלים שיוכלו לעזור למטפל לעבור את טיפול השיניים בשלום, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי המציע מגוון טיפולי שיניים מתקדמים הכוללים גם הרדמה כללית.

      לכל סוגי הטיפולים

      השימוש של רופא שיניים בהרדמה כללית יכול להיעשות עבור מגוון טיפולי שיניים, החל מהוספה של עצם שן בלסת ועד לכדי מספר עקירות באותו היום. עם זאת חשוב למצוא רופא בעל רישיון המתמחה טיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה. לכן אחת ההמלצות יהיה דוקטור פאדי חו'רי. 1-800-280-282

      הרדמה כללית לטיפול שיניים

      אין זה סוד כי טיפולי שיניים הינם בין הטיפולים הכי מרתיעים עבור מטופלים רבים, שכן חלק לא קטן מהמטופלים גם חווה לא מעט טראומות מטיפולים קודמים ובחלק מהמקרים אף מצאו עצמם אל מול רופאים המתקשים להבין לליבם או לחרדתם. עם זאת הרדמה כללית לטיפול שיניים מסתמנת בשנים האחרונות כאחת הפתרונות המעולים עבור מקרים שכאלו, והיא מאפשרת טיפול יעיל עבור מגוון רחב של טיפולי שיניים ללא כל פחד או חשש מצידו של המטופל שבסופו של הטיפול, הוא לא ירגיש דבר. ובעבור טיפולי שיניים מתקדמים הכוללים גם הרדמה כללית, מומלץ לפנות אל דוקטור פאדי חו'רי המציע טיפולי שיניים מתקדמים וניסיון של מעל לעשרים שנים.

      לשכוח מהכאבים

      לצד כל אותן יתרונות מומלץ לדעת כי הרדמה כללית לטיפול שיניים הינה גם פתרון מעולה עבור אנשים בעלי מוגבלויות שונות, החל ממוגבלויות קוגניטיביות שונות ועד לכאלו הסובלים פתח פה קטן. כל אלו יכולים כיום להנות מטיפולי שיניים מושקעים ומקצועיים ללא תחושת כאב חזקה. לכן אחת ההמלצות בעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, יהיה לא אחר מאשר דוקטור פאדי חו'רי המתמחה בהשתלות גם תחת הרדמה מלאה.

      הרדמה כללית לטיפול שיניים – היתרונות

      כמו שציינו מעל ישנם לא מעט מטופלים החוששים מטיפולי שיניים, בין אם אלו השתלות שיניים למיניהם, הוספה של עצם לשן ועוד. הליכים אלו כיום מתאפשרים לביצוע בצורה יעילה ואפקטיבית תחת הרדמה כללית טיפול לשיניים משתלבת אל כל סוגי הטיפול הללו, כאשר היתרונות הברורים באופי טיפול זה הוא חוסר תחושת הכאב עבור המטופל. כאמור טיפול שיניים תחת הרדמה כללית, יעניק תחושת טשטוש אשר תחל כמה דקות עם קבלת חומר ההרדמה וזאת עקב החדרת החומר אל הוריד.

      עם זאת מטופלים הסובלים מרלפקס הקאה קיצוני יוכלו להבטיח טיפול שיניים שקט, כאשר גם ילדים הסובלים מחרדות קשות. אך לא רק, היתרון המעולה שהרדמה כללית מעניקה בעת הטיפול השיניים הוא כמובן יכולת לבצע טיפולי שיניים אשר עלולים להיות מורכבים וארוכים ובעזרת ההרדמה מצליחים למנוע את סך הכאבים בצורה יעילה לכל אורך הטיפול.